نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3219
-
الف
+

کارگردان «گمشدگان» و تهیه کننده «خانه به دوش» سریال می سازند

«رضا کریمی» کارگردان «گمشدگان»، سریال جدید می سازد.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا کریمی» کارگردان «گمشدگان» با همکاری «مهران مهام» تهیه کننده سریال موفق «خانه به دوش» سریال جدید می سازند.

این سریال جدید که در مرحله پیش تولید قرار دارد، «بی‌همگان» نام دارد و قرار است برای زمستان سال روان آماده نشر شود. 

«مهران مهام» در پیوند با این سریال گفت: این روزها در حال آماده کردن مقدمات کار، آخرین بازنویسی سریال «بی‌همگان» توسط «علیرضا کاظمی‌پور» و «سعید جلالی» هستیم تا دو ماه آینده پروژه در تهران آغاز شود.  

وی ادامه داد: «رضا کریمی» که با آثار خوبی در سینما مثل «انعکاس» و «آدم‌کش» و در تلویزیون با سریال «گمشدگان» شناخته می‌شود، قرار است سریال تلویزیونی بی‌همگان را کارگردانی کند. 


مهران مهام ادامه داد: بازنویسی‌ها هم تحت نظر ایشان پیگیری می‌شود و اگر همه شرایط به خوبی کنار هم قرار بگیرند، می توانیم در جوزا(خرداد) تولید را آغاز کنیم.  

مهام درباره بازگشت به ساخت سریال های اجتماعی بعد از چند سال، تأکید کرد: خوشبختانه در کارنامه‌ام درام‌های مختلف و متنوعی را تجربه کرده‌ام اما به دلیل اینکه مدت بسیاری آثار کمیدی را تهیه کردم این بازگشت به تعویق افتاد. مدت‌ها دغدغه داشتم در موضوع ازدواج و سبک زندگی اثری بسازم و البته در قالب طنز و کمیدی هم آثاری تولید شد که از این فضا دور نبود؛ نهایتاً بعد از چند سال این اتفاق با بی‌همگان رخ خواهد داد.  

این تهیه‌کننده تلویزیون همچنین درباره پیش‌بینی زمان تولید و نشر سریال، اظهار داشت: بین ۸ تا ۹ ماه فلمبرداری برای سریال بی‌همگان پیش‌بینی کرده‌ایم و سعی داریم سریال را در زمستان سال روان نشر کنیم. 

وی در خصوص انتخاب بازیگران، خاطرنشان کرد: وقتی به فلمنامه نگاه می‌کنیم شخصیت‌ها و اتفاقات آن‌قدر زیادند که باید سکانس‌های پربازیگری را تدارک ببینیم. من همیشه دوست دارم بازیگران جدید در کنار بازیگران کهنه کار قرار بگیرند که نتیجه این پروژه ها معرفی بازیگران جوان هم باشد.

 «بی‌همگان» سریالی اجتماعی و خانوادگی در 40 قسمت است که به موضوع ازدواج بین دخترها و پسرها می‌پردازد. در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند، ‌ اما مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد. داستان از پیچیدگی‌هایی برخوردار بوده که بین شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان حاکم است.  

گفتنی است «مهران مهام» پیش از این سریال‌های «طلسم شدگان»، «خانه به دوش»، «خوش‌نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «کارآگاهان»، «روزای بد به‌در»، «دردسرهای عظیم ۱ و ۲» را برای تلویزیون تهیه کرده که خانه به دوش، خوش نشین ها، کارآگاهان و دردسرهای عظیم 1 و 2، پیشتر از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر